LÉPJEN VELÜNK KAPCSOLATBA!

Previous slide
Next slide

Számunkra a legfontosabb az Önök elégedettsége, hogy nyaralásukról élményekkel gazdagon érkezzenek haza, és a hazatérést követően már azon gondolkozzanak, hova utazzanak legközelebb. Ebben szeretnénk egy kis segítséget nyújtani, hogy minél többet felfedezhessenek a Világból akár télen, akár nyáron.

Kiemelt ajánlataink

Loading search form...

Rólunk

SCHMID-LENGYEL MÓNIKA

16 éve dolgozom az idegenforgalomban, kezdetben a repülés szeretete vonzott, a repülőtér közvetlen közelében lakom, gyerekkorom óta minden nap látom a le- és felszálló gépeket a konyhánk ablakából. Pályámat a repülőtéri Malév Air Tours irodában kezdtem, később egy főként amerikai utakat szervező franchise utazási iroda nyitásában segédkeztem, miközben a Budapesti Gazdasági Főiskola idegenforgalmi szakára jártam, majd a diplomám megszerzése után a legismertebb hazai amerikai utazásokat szervező irodánál helyezkedtem el, így adott volt a lehetőség, hogy többször is ellátogassak az Egyesült Államokba. Ekkor ragadott magával a rengeteg látnivaló, természeti kincs, nemzeti parkok, óriás felhőkarcolók, az illatok, az óceán, és a megszámlálhatatlan program, szórakozási lehetőség, élmény. Legszívesebben az Egyesült Államok mellett a Karib-térséggel, Ausztráliával, Új-Zélanddal foglalkozom. Nagy rajongója vagyok az Egyesült Államoknak, számos alkalommal jártam ott, csoporttal és egyénileg is. A családi utazások különösen fontosak számomra, nekem is két kicsi gyermekem van, így az utazási igényeket jó ismerem. Saját irodámat 2013-ban alapítottam, nagy hangsúlyt fektetek a személyes és közvetlen kapcsolatokra, tanácsadásra, figyelemmel kísérem utasaim utazását az indulástól a hazaérkezésig.

Szabó Melinda

2001 óta dolgozom az idegenforgalomban. Az első pár hónapban egy szállodában dolgoztam, majd egy neves utazásszervezőhöz kerültem. Itt láttam, ahogyan az egyik kolléganőm a repülőjegyes rendszerben dolgozik. Azonnal magával ragadott a kódok és menetrendek világa, ennek pedig már lassan 18 éve. Azóta elsajátítottam két foglalási rendszert is, nagyon szeretek velük dolgozni. Szervezői munkám során volt szerencsém több gyönyörű helyen is járni, mint pl. Hong Kong, Bali, Guilin, Európában a legkedveltebb szigetek: Málta, Kréta, Korfu, Rodosz, Zakinthos. A legszebb touroperátori munkahelyemen Amerika, a Karib-szigetek és Indonézia volt a fő profil, legutolsó személyes tapasztalataim alapján pedig most már Ázsia egyéb országai is csatlakoztak a „kedvencek” közé. A legfontosabb még most is azonban a repülőjegyek foglalása, azok kezelése és az ehhez kapcsolódó egyéb fejlesztések elsajátítása. Minden ezzel összefüggő újítást szeretek azonnal kipróbálni, megtanulni és alkalmazni. Ajánlat készítésekor szívesen támaszkodok személyes élményeimre, tapasztalataimra ezzel is segítve a leendő utasokat a legjobb utazás kiválasztásában. Számomra a legfontosabb, hogy vendégeink pozitív élménnyel térjenek haza és bennünket válasszanak következő utazásuk szervezéséhez is.

saját tulajdonú cég - önállóság, rugalmasság gyors döntések

24 órás segítségnyújtás az utazás teljes időtartama alatt

kimagasló helyismeret, saját tapasztalatok

számos sikeres egyéni és csoportos szervezett út

online iroda, nincs nyitvatartási idő, nincs kötött helyszín

egyedi igényekhez szabott utazási tanácsadás

saját árualap, helyi megbízható partnerekkel

folyamatos tovább- képzések, utazások

Rólunk mondták

Kedves Mónika!
Ezúton is szeretnénk megköszönni Önöknek a nagyszerű szervezést. Csoportunk 8 napot töltött Közép-Amerikában, ahova egy szakmai konferenciára érkeztünk egy rövid New york-i kitérővel. Az utazás megszervezése alatt több változtatás történt részünkről mind az utasok személyét és számát mind pedig az útvonalat illetően. Azonban még így sem sikerült megnehezítenünk a dolgukat, mert bámulatos gyorsasággal alkalmazkodtak hozzánk, és eddig általunk nem tapasztalt rugalmassággal és pozitív hozzáállással kezelték a helyzetet, minden igényt kielégítő módon. Ennek köszönhetően részünkről kijár Önöknek az 5 csillag! Még egyszer köszönjük, biztos vagyok benne, hogy legközelebb is a Világszertét választjuk! Köszönjük!

Köszönettel: Sz. Balázs
Kedves Világszerte Travel!
Néhány éve 3 csodás hetet töltöttünk a párommal az USA-ban egy szervezett magyar idegenvezetős utazáson. A programban leginkább az fogott meg minket, hogy mindkét partot érintő, komplex utazásról volt szó. Nem is csalódtunk benne.

Profi szervezés volt, jó minőségű szállásokkal, aktív és tartalmas programokkal.

Köszönjük!
Kedves Világszerte Travel!
Ezúton szeretnénk megköszönni mindazt a szervezést, odafigyelést, precizitást, kedvességet, amivel hozzájárultatok ahhoz,  hogy életünk egyik legfelejthetetlenebb élményében legyen részünk! Sehol nem volt semmiféle probléma a repülőjegy-, szállás-, autókölcsönzés-, esküvői foglalásokkal, mindenhol minden zökkenőmentes volt. Csak jó tapasztalatink vannak a szállásokkal, elégedettek vagyunk mind az elhelyezkedésükkel, mind a berendezésükkel, mind a hotelek alkalmazottaival. És itt ragadjuk meg az alkalmat, hogy megköszönjük Nektek, amiért Miamiban olyan csodálatos panorámájú szobát kaptunk a nászutunkon, amilyenről álmodtunk! Az esküvői helyszín is pontosan olyan volt, amilyenre vágytunk, az ottani személyzettel is maximálisan elégedettek vagyunk. Ezáltal pedig lehetővé tették, hogy csodálatos, maradandó élmény legyen az esküvőnk. (Az esküvői foglalásokkal foglalkozó hölgy szíves üdvözletét küldi! 🙂 )

Még egyszer köszönjük szépen az odaadó munkátokat!